Op onze corona informatiepagina vind je alles voor een onbezorgde vakantie bij Roompot.

Aankomst en vertrek

Algemeen

Parkeren

Op Bospark de Schaapskooi zijn geen auto’s toegestaan. Je kunt je voertuig tijdens je verblijf parkeren op de algemene parkeerplaats bij het Service point. Op aankomstdagen is het mogelijk om van 16.00 uur tot sluitingstijd van het Service point de bagage bij je vakantieverblijf in- en uit te laden. Verder staan hier bagagekarren waarmee je op de overige dagen bagage naar je vakantieverblijf kunt vervoeren.

Openstaande posten

Heb je een openstaande post, dan dien je dit bedrag alsnog direct aan ons over te maken. Indien je het openstaande saldo al aan ons hebt overgemaakt of dit direct gaat doen, dan dien je bij aankomst op het Service point een geldig betalingsbewijs kunnen overleggen (bijv. bankafschrift). Zonder dit betalingsbewijs dien je de openstaande post alsnog ter plaatse betalen.

Servicepakket

Voor je gemak is er een in je vakantieverblijf een serviceset gelegd. Hierin tref je praktische (schoonmaak)artikelen aan.

Bezoekers

Familie en vrienden zijn van harte welkom. Overnachtende bezoekers dienen zich vooraf bij het Service point te melden. 

VVV-informatie in de wintermaanden

In de dalperiode (tussen 1 oktober en 30 april) is de VVV-vestiging in Epe slechts beperkt geopend.

Aankomst

Vanaf 16.00 uur ben je van harte welkom op ons park. Aanreizen kan in het hoogseizoen op maandag tot 18.00 uur en op vrijdag tot 20.00 uur, in het laagseizoen kan dit tot 17:00. Indien het niet mogelijk is om aan te reizen binnen deze tijden, verzoeken wij je vriendelijk contact op te nemen met het Service point via telefoonnummer 0031 (0)578 616 204.

Heb je een arrangement geboekt?

Op je aankomstdag ontvang je bij het Service point alle informatie over de inhoud van het arrangement. Houd je er rekening mee dat je vóór 18.00 uur arriveert als je arrangement al op de aankomstdag begint.

Toegang vakantieverblijf

Huurders van Bospark De Schaapskooi kunnen hun vakantieverblijf openen met de thuisgestuurde Keycard. Je opent de voordeur door de Keycard (met tekstzijde Keycard rechts en de magneetstrip aan de rechter bovenzijde) in het slot te steken en er meteen weer uit te halen. Als het groene lampje brandt, kun je de deurkruk naar beneden duwen.

De Keycard is strikt persoonlijk en te gebruiken voor:

  • toegang tot je vakantieverblijf
  • legitimatie op het park


De Keycard is geen creditcard en is niet overdraagbaar. Bij verlies of diefstal verzoeken wij je onmiddellijk het Service point op de hoogte te stellen. Bewaar de Keycard niet in de zon, op het dashboard van je auto, in nabijheid van luidsprekers, magneten of mobiele telefoon.

Regelmatig komt het voor dat gasten hun Keycard verliezen of in het vakantieverblijf laten liggen. Breng je in dat geval zo snel mogelijk het Service point op de hoogte.

Wifi

Je kunt de wifi inlogcode vinden op de buitenzijde van het keukenkastje.

Vertrek

Op je vertrekdag word je vriendelijk verzocht voor 10.00 uur je vakantieverblijf te verlaten. De Keycards hoeven niet ingeleverd te worden.

Nadat je vertrokken bent, controleert de huishoudelijke dienst je vakantieverblijf op hygiëne, inventarisgebreken en schade. Deze eindcontrole is de reden dat wij een waarborg in rekening brengen van € 65,- per vakantieverblijf per periode. Als je het vakantieverblijf achterlaat volgens onze voorschriften en je IBAN bekend is, maken wij dit bedrag 7 dagen na vertrek naar je over. Als de huishoudelijke dienst (schoonmaak)werkzaamheden moet uitvoeren, wordt (een deel van) de waarborgsom ingehouden. Je krijgt hierover schriftelijk bericht.

<